NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Jak zapisać dziecko na obóz?
  1. Rezerwacji można dokonać mailowo: biuro@polarek.pl, telefonicznie: 500-700-470 lub przez formularz rezerwacji dostępny przy opisie oferty danego obozu.
  2. Warunkiem rezerwacji miejsca jest wpłata zaliczki w wysokości podanej przy opisie oferty obozu. Płatności należy dokonać po uprzednim potwierdzeniu wolnych miejsc na wybrany obóz. Płatność może być dokonana tradycyjnym przelewem bankowym lub poprzez stronę internetową (płatności online) – po kliknięciu przycisku „zarezerwuj miejsce” i podaniu wszystkich niezbędnych danych pojawi się możliwość dokonania płatności online (karty płatnicze, szybki przelew, G-pay, Apple Pay, blik)
  3. Po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie otrzymacie Państwo maila z potwierdzeniem przyjęcia zaliczki, a także z dokumentami do wypełnienia. Dokumenty są również dostępne do pobrania w zakładce „baza wiedzy” (karta kwalifikacyjna, oświadczenie RODO, regulamin obozu). Oryginały w/w dokumentów należy przesłać do nas pocztą lub dostarczyć w dniu wyjazdu na miejsce zbiórki (uprzednio prosimy o przesłanie skanów tych dokumentów na adres: biuro@polarek.pl)
Jak wygląda organizacja zbiórki przed wyjazdem na obóz?
  1. Na obozy wyjeżdżamy z reguły z Warszawy, ul. Św. Hieronima 2 – przy Szkole Podstawowej nr 275. Jeśli z jakiegoś powodu miejsce zbiórki jest inne przekazujemy Państwu taką informację pocztą elektroniczną.
  2. Ze względu na obecną sytuację epidemiczną rodzice i opiekunowie odprowadzający uczestnika na zbiórkę powinni pojawiać się na miejscu pojedynczo (w miarę możliwości), zachować dystans społeczny, nie wchodzić do autokaru.
  3. Na zbiórkę należy dostarczyć oryginał karty kwalifikacyjnej i podpisane druki RODO (o ile nie zostały dostarczone wcześniej), a także oświadczenie o stanie zdrowia dziecka (oświadczenie rodzica/opiekuna).
Co dziecko powinno zabrać ze sobą na obóz?

Zachęcamy do zapoznania się z listą rzeczy do zabrania na obóz

Czy uczestnik może zabrać na obóz telefon komórkowy lub inne gadżety elektroniczne?

Żyjemy w świecie, w którym komputery i elektronika są wszechobecne, dlatego też jesteśmy za tym, aby wakacje były czasem wolnym od takich gadżetów, a dzieci spędzały czas ze sobą w świecie realnym a nie wirtualnym. Jeśli jednak zdecydujecie się Państwo dać dziecku na obóz elektronikę, prosimy mieć na uwadze, że nasz Klub nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub zgubienie takiego przedmiotu. Ponadto, jeżeli dzieci zabiorą ze sobą telefony komórkowe, z uwagi na dobro i bezpieczeństwo obozowiczów, telefony będą zdeponowane u opiekuna grupy, przechowywane w bezpiecznym miejscu i udostępniane na czas ciszy poobiedniej (z reguły między godz. 14.30 a 15.30), po ciszy poobiedniej telefony wracają do opiekunów. Na zajęcia programowe dzieci nie zabierają telefonów komórkowych.

W jaki sposób mogę skontaktować się z dzieckiem na obozie?
  1. Jeśli uczestnik obozu zabierze ze sobą na wyjazd telefon komórkowy będzie możliwość skontaktowania się w czasie tzw. ciszy poobiedniej, z reguły między godziną 14.30 a 15.30.
  2. Dwa razy w ciągu dnia (po śniadaniu i po obiedzie) przez jedną godzinę można dzwonić na nr obozowy (udostępniony przed wyjazdem). Telefon odbiera dyżurujący wychowawca.
  3. W sytuacjach nagłych prosimy o telefonowanie do kierownika obozu (nr udostępniony przed wyjazdem) lub do Organizatora (500-700-470).
Czy uczestnik może zabrać ze sobą słodycze na obóz?

Nasz Klub promuje zdrowy styl życia i zdrową dietę, dlatego też bardzo prosimy, aby uczestnicy nie zabierali ze sobą na wyjazd słodyczy. Chodzi nam bowiem o to, żeby dzieci jadły pełnowartościowe posiłki w stołówce (jedzenie typowo domowe) i miały energię potrzebną do uczestniczenia w zajęciach programowych. W trakcie trwania obozu z pewnością będzie taki dzień, kiedy dzieci będą miały możliwość dokonania zakupu słodyczy.

Ile pieniędzy dać dziecku na obóz (kieszonkowe)?

Podczas obozu uczestnicy mają zapewnione pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja, podwieczorek) oraz nieograniczony dostęp do niegazowanej wody. Kieszonkowe może przydać się jedynie podczas wycieczek rowerowych czy różnego rodzaju wyjść poza teren ośrodka – drobne zakupy np. pamiątki, słodycze (w ograniczonej ilości)

Czy mogę otrzymać fakturę za obóz?
  1. Aby otrzymać fakturę za pobyt dziecka na obozie należy przesłać dane do faktury na adres: biuro@polarek.pl oraz imię i nazwisko dziecka, a także nazwę i termin obozu.
  2. Faktury wysyłamy pocztą elektroniczną na podany przez Państwa adres mailowy.
  3. Jeśli istnieje potrzeba otrzymania faktury z podpisem prosimy o podanie adresu do wysyłki. Faktura zostanie przesłana pocztą.
Jak zapłacić bonem turystycznym?
  1. Aby dokonać opłaty bonem należy skontaktować się z nami telefonicznie: 500-700-470
  2. Bon powinien być wcześniej aktywowany. Prosimy także o wcześniejsze przygotowanie kodu obsługi płatności (ciąg 16 liter i cyfr oddzielonych myślnikami)
  3. Należy podać imię i nazwisko dziecka oraz kwotę, jaka ma zostać pobrana.
  4. W trakcie rozmowy otrzymacie Państwo sms z kodem PIN płatności (na nr telefonu, który był użyty do aktywacji bonu).
  5. Kod PIN należy nam podać w celu zakończenia i potwierdzenia płatności.
W jaki sposób przekazać leki przyjmowane przez dziecko?

Leki należy zapakować w zamykaną torebkę, dokładnie opisać dawkowanie i godziny przyjmowania (przed czy po posiłku), oraz przekazać je pielęgniarce lub opiekunowi grupy w dniu wyjazdu przy autokarze.

Jak mogę odebrać przedmioty i ubrania pozostawione przez dziecko na obozie?

W przypadku stwierdzenia pozostawienia przez dziecko jakiegoś przedmiotu lub części garderoby na obozie prosimy o kontakt z biurem mailowo (biuro@polarek.pl) lub telefonicznie (500-700-470). Dokładamy wszelkich starań, aby zaginione przedmioty wróciły do swoich właścicieli. W przypadku młodszych dzieci zachęcamy do podpisania ubrań np. na metkach.

Jak wyglądają procedury organizowania wyjazdu podczas pandemii?

Ze względu na panującą obecnie sytuację związaną z pandemią COVID-19 dokładamy wszelkich starań, aby nasze wyjazdy były w największym stopniu bezpieczne. Wszystkie procedury i regulaminy zawarte są w książce procedur. Zachęcamy do zapoznania się z zawartymi w niej informacjami. Książka procedur jest na bieżąco aktualizowana i zgodna z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego.